יום שני, 21 בינואר 2019

מה אנחנו עושים? פירוט מלא על כל הפעילות שלנו

earnfromclaims@gmail.com צוות מרוויחים מהכל אתם מוזמנים לשלוח לנו אימייל ליצירת קשר

יש הרבה אנשים שלא יודעים שאפשר לעשות כסף מהרבה מצבים ומקרים שאנחנו עוברים בחיים, אנחנו סטארט אפ חדש ויש לנו הרבה מידע חיוני שיכול לעזור להרבה אנשים להרוויח כסף מכל מיני מצבים שלא ידעתם שאפשר לעשות מהם כסף.

מדובר בלשון זכר מטעמי נוחות אבל פונה ל-2 המינים:

הנה הסבר על מה שאנחנו עושים אם אחד מהדברים שכתובים פה או כמה מהם נוגעים אליך תודיע לנו ונשמח להתקדם, אין לך מה לדאוג אנחנו עושים את העבודה הקשה בשבילך:

שיתוף פעולה איתנו - אם אין לך שום דבר שנוגע אליך מכל מה שכתוב פה אתה יכול לעבוד איתנו בשיתוף פעולה, ועל כל חבר או קרוב משפחה שתביא שכן יתאים לו והוא כן עונה על אחד מהסעיפים פה והוא יקבל כסף, אתה תקבל חצי ממה שאנחנו נקבל בלי לעשות כלום.

(1) אם אתה מקבל פרסומות לאימייל שלך או SMS לפלאפון שלך מכל מיני חברות שמעולם לא נרשמת אליהם ומעולם לא ביקשת מהם שישלחו לך אותם, כל פרסומת כזאת שאתה מקבל מהם זה 1,000 בשבילך רווח, אם קיבלת 50 פרסומות למייל או לפלאפון אז מגיע לך מהמדינה 50,000 ש"ח, אנחנו מכינים לך את כל מה שצריך לבית משפט לתביעות קטנות אנחנו גם מגישים את התביעה הקטנה בשבילך, וכשאתה זוכה אתה נותן לנו בתמורה 20%.
שיתוף פעולה איתנו - אם אתה לא קיבלת פרסומות אבל אתה מכיר חברים או משפחה שמקבלים פרסומות כאלו תביא אותם ותקבל חצי מהסכום שאנחנו נקבל, על כל אחד כזה שתביא, אם תביא הרבה אנשים כאלו תרוויח הרבה כסף, ואתה לא צריך לעשות כלום.

(2) אם מישהו קילל אותך באינטרנט בפייסבוק או באימייל או איים עליך או הטריד אותך בכל צורה שהיא באינטרנט או ברחוב או בעבודה, (אם את בחורה וקיבלת הודעה מינית פוגענית וכדומה) או כל פרסום שפגע בך ופורסם עליך ברשת או נשלח אליך בהודעה, אפשר לעשות מכל פרסום כזה עשרות אלפי שקלים, אותו הדבר לגבי אם נפלת במקום העבודה או ברחוב ונפצעת וכדומה או שעקצו אותך בעסקה שעשית או בחנות שקנית אתה מוזמן לפרט לנו את הסיפור ואנחנו נעשה בשבילך את העבודה הקשה תמורת 20% ממה שתקבל בסוף.

אם אתה לא קיבלת ומישהו שאתה מכיר כמו משפחה וחברים כן קיבל, אתה מוזמן להפנות אותו אלינו ועל כל מה שנרוויח תקבל חצי ואתה לא צריך לעשות כלום חוץ מלהביא אותו.

(3) אם יש לך או שאתה מכיר מישהו עם חובות בסכומים גבוהים של עשרות אלפי שקלים או מיליוני שקלים או יותר יש לנו פיתרון מעולה בשבילך, במקום להישאר כל החיים בחובות האלו ולשלם להוצאה לפועל 200 שקל בחודש, או לברוח מעיקולים, אנחנו יכולים להוציא אותך בעזרת המדינה מכל החובות האלו תוך פרק זמן של בין שנה וחצי ל-4 וחצי שנים, וכל החובות של המיליונים או יותר שיש לך יעלמו לגמרי! ואתה משלם במהלך השנים האלו כמה מאות בודדות של שקלים כל חודש והמדינה סוגרת לך את כל החוב! זאת אומרת אם אתה חייב 50 מיליון שקל תמורת 20000-40000 שקל שאותם אתה משלם במשך כמה שנים למדינה אנחנו סוגרים לך את כל החובות שיש לך ושהיו לך אי פעם וכל החוב של ה-50 מיליון שקל אנחנו מוחקים לך אותו, מה שאנחנו מבקשים בתמורה זה 1000 ש"ח + מע"מ על העבודה הראשונית ובסוף אחרי שסגרת את כל החובות ויצאת מכל העיקולים אחרי סיום ההליך (לאחר שנה וחצי או 4 וחצי שנים) עוד 2,000+ מע"מ.
שיתוף פעולה איתנו - אם אתה לא בחובות אבל אתה מכיר מישהו שהוא כן בחובות כמו משפחה וחברים, אתה מוזמן להפנות אותו אלינו ועל כל מה שנרוויח תקבל חצי ואתה לא צריך לעשות כלום חוץ מלהביא אותו.


(4) אם אתה עובד שכיר או עצמאי כמה שנים סיכויים גבוהים שמגיע לך כסף ממס הכנסה תעבור על הסעיפים האלו אם אחד מהם קשור אליך או כמה מהם קשורים אליך תודיע לנו:
(א)  אם אתה האם השכר שלך בעבודה השתנה?
(ב) האם יש לך ביטוח חיים או קופות גמל?
(ג) האם החלפת עבודה ב6 השנים האחרונות?
(ד) האם היית מובטל לתקופה מסוימת?
(ה) האם קנית דירה?
(ו) האם השקעת בשוק ההון בבורסה?
(ז) האם תרמת כסף?
(ח) האם נולד לך ילד?
(ט) סיימת תואר אקדמאי?
(י) עבדת בחו"ל אצל מעביד ישראלי?
(יא) האם אתה גרוש ומשלם מזונות?
(יב) האם יש לך משכנתא ו/או ביטוחים פרטיים (בריאות, חיים סיעוד, תאונות אישיות)?
אם לא קיבלת כסף מהם אף פעם נוכל לבדוק בשבילך אם מגיע לך כסף ואם כן תקבל כסף, מהסכום שתקבל אנחנו מבקשים 20%.
שיתוף פעולה איתנו - אם יש לך חברים או משפחה שהם כן עונים על אחד מהסעיפים שכתובים פה אתה מוזמן להפנות אותו אלינו ועל כל מה שנרוויח תקבל חצי ואתה לא צריך לעשות כלום חוץ מלהביא אותו.

(5) החזר כספים מביטוח לאומי תעבור על הסעיפים האלו אם אחד מהם קשור אליך או כמה מהם קשורים אליך תודיע לנו:
(א) אם יש לכם בעיה רפואית מסויימת או מחלה או מגבלה מסויימת
(ב) עובדים אצל שני מעסיקים או יותר.
(ג) מקבלי פנסיה מוקדמת שעובדים גם כשכירים במקום עבודה אחד או יותר  (לענין נכוי דמי ביטוח, המעסיק נחשב כמעסיק עיקרי ומשלם הפנסיה כמעסיק משני).
(ד) מקבלי פנסיה מוקדמת משני מקורות או יותר.
(ה) חיילים בשירות סדיר שבזמן השירות עובדים כשכירים ונוכו מהם דמי ביטוח בריאות.
(ו) נשים נשואות שאינן עובדות (כשכירות או כעצמאיות) ומקבלות פנסיה מוקדמת שממנה נוכו דמי ביטוח לאומי ודמי ביטוח בריאות.

כל אלו בתנאי ששכרך אצל המעסיק העיקרי נמוך מ- 60% מהשכר הממוצע - 6,164 ש"ח (החל ב- 01.01.2019).
ושכרך אינו עולה על ההכנסה המירבית - 43,890 ש"ח (החל ב- 01.01.2019).
ומי שהכנסותיו אינן משתנות באופן מהותי מחודש לחודש.

ובמועד החישוב התקבלו בביטוח הלאומי נתוני שכר וניכויים מכל המעסיקים שלך.
אם לא קיבלת כסף מהם אף פעם נוכל לבדוק בשבילך אם מגיע לך כסף ואם כן תקבל כסף, מהסכום שתקבל אנחנו מבקשים 20%.

שיתוף פעולה איתנו - אם יש לך חברים או משפחה שהם כן עונים על אחד מהסעיפים שכתובים פה אתה מוזמן להפנות אותו אלינו ועל כל מה שנרוויח תקבל חצי ואתה לא צריך לעשות כלום חוץ מלהביא אותו.

earnfromclaims@gmail.com צוות מרוויחים מהכל אתם מוזמנים לשלוח לנו אימייל ליצירת קשר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה